top of page

שיווק תוכן באינטרנט

שיווק תכנים באינטרנט דורש מיומנות רבה ומקיפה בתחום ההסברה ושיווק תוכן מתקדם. לא מדובר רק בהבנה טכנולוגית, אלא הבנה עמוקה של כתיבה עיתונאית וכתיבה שתותאם לכתיבה שיווקית באינטרנט אשר תותאם במדויק למנועי החיפוש ובעיקר של גוגל.

שיווק התכנים מתחלק על פני קשת רחבה של אפשרויות. אתר באינטרנט זוכה לקיום, אם הוא מתופעל באופן קבוע ומהווה מקור למידע עבור מנועי החיפוש והציבור אליו הוא מכוון. הטכנולגיה עליה מתבסס האתר לעתים פחות חשובה מאשר התכנים המשתנים עליו. פחות חשובה הגרפיקה של ה"פלש" (שגם כך לא נקראת על ידי מנועי החיפוש), אלא חשובה היכולת לכתיבה העיתונאית האינטרנטית. כתיבה קולחת, בהירה וברורה לכל, עם המילים והרכבי הביטויים שיתאימו לאינטרנט ובעיקר כאמור למנועי החיפוש. אם אנחנו רוצים לשווק תיקונים למזגנים, יופיעו כל הביטויים העשויים להיות קשורים לכך, זאת במקביל למציאת המילים התואמות בהם משתמשים מתחרים קיימים, או מתחרים פוטנציאלים. אנחנו לא פועלים בזירה לבד, אלא מול מגוון של אתרים אחרים שיש להתמודד עם כליהם ולהיות טוב מהם. אם כי הכתיבה צריכה להיות עיתונאית מבלי שיורגש כלל כי נעשה שימוש במילים וביטויים באופן מלאכותי חלילה. זאת כמובן מעבר לתגיות הידועות. האתר גם צריך להוות צומת של קישורים החל מדפים, קישורים לאתרים וקישורים בין מילים בכל צד ואפשרויות.

לאחר שבססנו אתר יעיל ועדכני, כעת נוכל לפנות למשימת שיווק תכנים באינטרנט לתחומים אחרים. קישור מאמרים בנושא באתרים אחרים שיקושרו לאתר ויעניקו לו מינוף נוסף ותהודה. יצירת דף אוהדים בפייסובק לחברה או הגוף ברשת החברתית. בנושא זה יש לבצע את ניהול הדף בפייסבוק באופן מקצועי ושוטף ומתוחזק כל העת כדי לצרף עוד ועוד חברים. הדף בפייסבוק יקושר ישירות לאתר ויוטמע כחלק ממנו.

יצירת מועדון לקוחות אינטרנטי- אחד הנושאים החשובים ביותר לגוף או כל חברה או עסק הוא יצירת מועדון לקוחות, מועדון אוהדים או מתעניינים. שמירה ואיסוף מיילים כדי ליצור מועדון לקוחות. באמצעות מערכת דיוור מיילים מקצועית יש לשלוח אחת לחודש לפחות ניוזלייטר מקוצעי שייכתב ברמה גבוהה, הניוזלייטר יקשר למאמרים ונושאים באתר של החברה והגוף. שימו לב, האתר הוא לב הפעילות של שיווק התכנים באינטרנט. דרכו עוברות כל הפעולות וככאלה הן מעלות אותו קדימה במנועי החיפוש.

יחסי ציבור- נושא חשוב אחר הוא ניצול אתרים אחרים בתחומי האקטואליה, אתרים מקצועיים ואתרים פופלריים אחרים, על מנת שנוכל לשתף איתם פעולה כדי לשתף תכנים, יכתבו על פעילות הגוף או החברה. עוד על יחסי ציבור

סרטונים- רשת נוספת חשובה לא פחות היא רשת הסרטונים של היוטיוב. העלאת סרטון ולו קצר יכול לסייע אף הוא לקידום האתר. הסרטון שיועלה ליוטיוב יופיע כמובן באתר ויהווה חלק ממנו. הסרטון יוכל להלעות גם לאתרי סרטונים אחרים ברשת שאף הם מועילים לקידום.

יש לזכור, המדיה כיום רחבה מאוד ומגוונת, לכן את הצופים, הקוראים, מתעניינים יש לאסוף ממקום מקום, מאתר אתר, פעולה אחר פעולה כעבודת נמלים. אין קיצורי דרך זולת עבודה קשה ומקצועית ובהתמדה.

אשמח לעמוד לרשותכם בתחומים אלה:

אלי חליפה, 052-2708666 elieh100@gmail.com

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Social Icon
bottom of page