כיצד לנהל נכון תוכן בפייסבוק

ניהול תוכן בפייסבוק מחייב עבודה מקצועית וניהול תוכן בדומה למנועי החיפוש שלן גוגל. גם ברשת הפייסבוק מעדיפים תכנים וסרטונים. כיצד מנהלים תוכן ברשת שבה יש לנו כמה שניות של תשומת לב מצד הגולש, האם תמונה בלבד או גרפיקה יכולה למשוך את העין ולעשות את כל העבודה? ברשת הפייסבוק מעדיפים תכנים ומלל זאת במסגרת מאבקם מול רשת גוגל. כמו במנועי החיפשו כדי לקדם את עצמנו בפייסבוק אנו זקוקים לתוכן. התוכן צריך להיות לא מסחרי מדי של פרסום אותו העליו הגולש מדלג ברגע הראשון בו הוא נתקל, אלא תוכן שיעניין את הלקוח, הפרסום בתוכן צריך להיות מתוחכם. אם ברצוננו לקדם מוצר גבינה נניח, נקדם מתכון או טיפ מיוחד של אוכל ובריאות, אך שהיה בעל עניין וחדשני מאוד. אם אנחנו רוצים לקדם מכונית נקדם טיפ או ידיעה שאנו יוצרים כדי לתת לזה עניין. הדף צריך להיות מדיה עיתונאית מתקדמת לכל דבר. אין מקצוע, או מוסד שאין בו עניין עיתונאי רב. כל שצריך לעשות הוא תחקיר נכון ועין עיתונאית. זאת כמובן בנוסף לקידום ממומן שיכול לתת חשיפה גדולה ותמונה נכונה. רוצים לדעת עוד? פנו אלי אלי חליפה, עריכת תוכן בפייסבוק ואינטרנט 052-2708666

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Social Icon

© By Interactive Media

  • Black YouTube Icon
  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon

Proudly created by Interactive Media